اسپیکر تسکو TS 23020

اسپیکر تسکو TS 23020

TSCO ANIMAL DESIGN TS 23020

تولید کننده :

بدنه سیلیکونی 

نوع باتری : لیتیوم پلیمری 

560000 تومان
موجودی کالا : 5 عدد

گارانتی :

توسن سیستم شرق

پرداخت امن
با کلیه کارت های بانکی
پشتیبانی 24/7
پاسخگویی سریع آنلاین
ضمانت پرداخت
ضمانت بازگشت وجه پرداختی
تحویل سریع
ارسال به موقع و سریع کالا

اسپیکر تسکو TS 23020

این اسپیکر کوچک و خوش‌دست، از نسخه5 بلوتوث استفاده می‌کند و ورودی میکروفون دارد. همچنین باقابلیت TWS می‌توان بدون نیاز به هیچ‌گونه اتصال کابلی، این اسپیکر را با دیگر اسپیکرها جفت کرده و از این اسپیکر صدای استریو دریافت کرد. برای این کار نیاز به هیچ کار اضافه و یا عملکرد پیچیده ندارید. تنها با استفاده از بلوتوث دستگاه‌ها و با استفاده از چند دکمه، می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر و با منبع  صوت جفت کنید و از صدای دلپذیر موسیقی موردعلاقه خود لذت ببرید.

اسپیکر طرح عروسکی تسکو مدل ts 23020 با طراحی ساده و جذاب، یک باتری 300 میلی‌آمپری دارد که در عرض 2 ساعت شارژ می‌شود. وضوح صدای این اسپیکر 65 دسی‌بل و توان RMS آن 5 وات است. درصورتی‌که در حالت استندبای باشد تا 200 ساعت باتری‌اش را حفظ می‌کند.

بدنه این اسپیکر با سیلیکون باکیفیت پوشیده شده که در برابر کثیفی و چربی پوست دست مقاوم است. این اسپیکر در قسمت بالای خود سه دکمه جهت کنترل دارد. با فشار طولانی دکمه پاور، اسپیکر روشن می‌شود. با فشار کوتاه آن، بین حالت‌های اسپیکر و رادیو جابه‌جا می‌شوید. با کمک دکمه‌های کم‌ و زیاد نیز می‌توانید صدای اسپیکر را کنترل کنید. اسپیکر تسکو مدل 23020 از قابلیت دریافت تماس برخوردار است و می‌توانید به کمک آن تماستان را دریافت کرده و با کمک خود اسپیکر و میکروفون آن‌که در کنار پورت شارژ تعبیه‌شده، مکالمه کنید.


 

جنس بدنه بدنه سیلیکونی
اقلام همراه کابل میکرو
نوع سوکت شارژ -
اصالت کالا ذارد
ابعاد اسمی -
اتصال دهنده بلوتوث
نسخه بلوتوث 5.0
پاسخ فرکانس -
نوع باتری لیتیوم پلیمری
مدت زمان شارژ شدن باتری 2Hr
ظرفیت باتری 300mAh
مدت زمان پخش -
توان خروجی -
قابلیت مکالمه تلفنی -
قابلیت کنترل صدا و موسیقی دارد
ضد آب -
محدوده عملکرد -
نسبت سیگنال به نویز -
محصولات مشابه