• صفحه اصلی
  • /
  • شرایط و قوانین
  • /
  • گارانتی
  • /
  • گارانتی داده پرداز متین
  • گارانتی داده پرداز متین

    نویسنده : سعید سمیعی
    تاریخ انتشار : 1403/1/26
    دسته بندی : گارانتی

    شرکت داده پرداز رایانه متین جهت تأمین رضایت مشتریان محترم، خدمات پس از فروش خود را به بهترین نحو ممکن اجرا می نماید. شرایط و مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به شرایط تعیین شده شرکت تولید کننده ارائه می گردد.
    براساس شرایط کاربردی و کارکردی، زین پس به علت آسیب هایی که در حین استخراج رمزارزها (ماینینگ) به حافظه ها وارد می گردد، استفاده از حافظه های شرکت متین، در استخراج، گارانتی آن را باطل می کند.
    در حال حاضر دفاتر خدمات پس از فروش شرکت داده پرداز رایانه متین در شهرهای تهران، شیراز، یزد، کرمان، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، کرمانشاه، مشهد، کرج، قم و بابل دایر می باشد خدمات پس از فروش کالاها را به مشتریان عزیز شرکت ارائه می کنند.

    شرایط گارانتی محصولات گروه حافظه

    1. چنانچه به همراه قطعه، کارت گارانتی نیز به مشتری تحویل شده باشد، همراه داشتن کارت هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی است.
    2. در صورت لزوم و تشخیص کارشناسان مرکز خدمات،کاربر موظف است دستگاه مورد نظر را ( اعم از دوربین – موبایل- لپ تاپ رایانه و غیره) جهت استفاده از خدمات همراه داشته باشد.
    3. اشکالات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد گردیده و منجر به ویروس یابی یا ریکاوری قطعه می گردد، شامل هزینه می باشد.
    4. در پاره ای از موارد به دلیل خارجی بودن قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات یک الی دو ماه زمان نیاز است.
    5. وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی و هولوگرام محصول بر عهده مشتری می باشد.
    6. تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.
    7. گارانتی محصول در دفاتر خدمات در صورت دارا بودن شرایط گارانتی به طور معمول به صورت تعویض آنی می باشد.
    8. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا می باشد.
    9. مخدوش یا پاره شدن هولوگرام، پایان مدت ضمانت، صدمات فیزیکی شامل شکستگی، ترک خوردگی و پریدگی، عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش یا حرارت دیدگی بیش از حد، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده ناصحیح از محصول و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند، موجب ابطال ضمانت می گردد.
      تبصره: در مورد محصولات مقاوم در مقابل ضربه و رطوبت، این موارد از شرایط ابطال گارانتی کسر می گردد.
    10. عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات، دستگاهها و لوازم الکترونیکی به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات، محصول به صاحب قطعه عودت داده می شود.
    11. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
    12. چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این شرکت، کالا خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود، قطعهبعد از ابطال کارت گارانتی و یا هولوگرام، از چرخه گارانتی خارج شده و به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
    13. تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن کالا بر عهده کارشناسان شرکت داده پرداز رایانه متین خواهد بود.
    14. شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت ضمانت دستگاه تضمین می شود.
    15. کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
    16.  ضمانت شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت نیست. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات کالا نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
    17. در زمانی که کالای معیوب مشمول خدمات پس از فروش (بر اساس تاریخ ذکر شده در کارت گارانتی)، توسط کارخانه تولید نشود، به تشخیص کارشناسان مراکز گارانتی کالای متناسب با آن جایگزین شده و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل مشتری می گردد.
    18. صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال ضمانت می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده بر عهده مرکز خدمات نمی باشد.
    19. مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال برعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح برعهده فرستنده می باشد.
    20. تحویل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات می باشد.
      تبصره: در صورت مهم بودن اطلاعات علاوه بر هماهنگی قبل از ارسال، باید این نکته بر روی قطعه نیز قید شود.
    21. اگر بنا به تشخیص کارشناسان شرکت خرابی پورت USB فلش ها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
      تبصره: منظور از ضدضربه بودن یک محصول، مقاومت دربرابر سقوط از ارتفاع کمتر از یک متر می باشد (این امر نیز با فرض افتادن محصول از دست کاربر تعیین شده است) لذا هرگونه سائیدگی یا وارد آمدن ضربه به محصول و یا سقوط آن از ارتفاعات بیشتر از میزان ذکر شده، آن را از شرایط گارانتی خارج می کند. برای نمونه در عکس، بدنه به خاطر ضربات محکم دچار آسیب دیدگی جدی شده و روشن است که چیپ داخلی آن نیز به همین دلیل آسیب دیده و لذا نمی توان آن را مشمول شرایط گارانتی دانست.

    نکته مهم: لایف تایم وارنتی یا Lifetime Warranty که بر روی محصولات ذکر شده است، از نظر قوانین بین الملل به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.
    به طور مثال زمانی که فلش 2 گیگابایت تولید نمی شود بر اساس قانون وارنتی این کالا فاقد گارانتی محسوب می شود.

     

    گارانتی هارد اکسترنال

    • در زمان روشن بودن هارد، از تکان دادن هارد اکیدا خودداری نمایید.
    • هارد را مطلقا به گوشی موبایل یا تبلت وصل نکنید. اینکار ممکن است منجر به سوختن هارد و یا از دست رفتن اطلاعات روی آن شود.
    • برای اتصال هارد حتما از کابل داخل جعبه یا مشابه آن استفاده شود. از کابلهای افزایش طول، هاب و یا پورتهای جلوی کیس و یا پورتهای لق و آسیب دیده استفاده نکنید.
    • برای اتصال هارد به تلویزیون از پورت مخصوص که با یکی از عبارات USB3.0 یا HDD و یا 5v/1A مشخص شده استفاده نمایید. در صورت اتصال به سایر پورتها هارد دچار مشکل میشود.
    • استفاده از جداساز امن “Sfely Remove”‌ در سیستم عامل و خاموش کردن تلویزیون قبل از جداسازی هارد.
    • برای مطالعه دقیق شرایط نگهداری هر کالا، به صورت اختصاصی به سایت شرکت متین به آدرس: www.matin.co/support مراجعه نمایید.

     

    شرایط گارانتی متین:

    • همراه داشتن جعبه کالای دارای برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری (به همراه تمام متعلقات) مخدوش یا جابجا شدن برچسب گارانتی و هولوگرام لیزری متین،کالا را فاقد گارانتی می نماید.
    • سالم بودن شماره سریال مندرج بر روی کالا و همخوانی داشتن آن با سریال جعبه کالا (دستکاری سریال به هر شکل، کالا را از چرخه گارانتی خارج می‌نمایید).
    • در صورت اتصال هارد به دستگاه یا وسیله ای که مناسب آن نباشد(مانند موبایل یا تبلت) فاقد گارانتی خواهد بود.
    • متعلقات همراه دستگاه مانند کابل و آداپتور شامل گارانتی نمی باشد.
    • عدم وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، نفوذ مایعات و موادشیمیایی به دستگاه، سولفاته شدن برد و سوکت‌ها، ضربه‌خوردگی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق که منجر به آسیب ظاهری و یا بوی سوختگی شود، یا اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی (مشاهده هر کدام از موارد فوق کالا را از چرخه گارانتی خارج می‌نماید).
    •  اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور بر عهده مشتری می باشد. خدمات نرم افزاری شامل ضمانت نمی باشد.
    • شرکت داده پرداز رایانه متین تعهدی در خصوص سازگاری قطعات با دستگاه مشتریان ندارد و نیاز است که مشتریان در هنگام خرید کالا از سازگاری آن با دستگاه خود مطمئن گردند.
    • هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی تماما به عهده مشتریان محترم است.
    • اعتبار تاریخ گارانتی مندرج در برچسب گارانتی.
    • تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان شرکت بوده و پس از دریافت و بررسی، اعلام می گردد.
    • هشدار: هرگونه استفاده نامتعارف از این کالا(مانند استفاده در دستگاه استخراج رمز ارز و دستگاه های همانند) محصول را از چرخه گارانتی خارج می نماید.

          

     

          برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت متین مراجه فرمایید.

    محصولات پیشنهادی
    میکروفون یقه ای لاوالیر مدل GL1-19

    میکروفون یقه ای لاوالیر مدل GL1-19

    مبدل OTG لایتنینگ یسیدو مدل GS12

    مبدل OTG لایتنینگ یسیدو مدل GS12

    مبدل OTG چند کاره یسیدو مدل GS15

    مبدل OTG چند کاره یسیدو مدل GS15

    اسپیکر میکروفون یسیدو مدل KR10

    اسپیکر میکروفون یسیدو مدل KR10

    هولدر ماشین یسیدو  مدل C23

    هولدر ماشین یسیدو مدل C23

    مطالب مرتبط
    شرایط گارانتی صدف

    شرایط گارانتی صدف

    گارانتی توسن سیستم شرق تسکو

    گارانتی توسن سیستم شرق تسکو

    شرایط گارانتی آسان سرویس

    شرایط گارانتی آسان سرویس

    گارانتی آویژه حافظه ایرانیان IPM

    گارانتی آویژه حافظه ایرانیان IPM

    گارانتی خدمات طلایی ایستا

    گارانتی خدمات طلایی ایستا

    اف ام پلیر یا اف ام بلوتوث چیست؟

    برند هیسکا

    عینک صوتی هوشمند با 22 ساعت شارژ دهی (محصول جدید هوکو)

    گارانتی خدمات طلایی ایستا

    اعلام رسمی تاریخ معرفی سری جدید آیفون ۱۵ توسط اپل

    معرفی برند ویدوی VIDVIE

    امنیت در تلفن‌های هوشمند: چگونه از داده‌های حساس خود محافظت کنیم؟

    گارانتی توسن سیستم شرق تسکو


    مطالب پیشنهادی
    گارانتی پژواک رایانه فرداد

    گارانتی پژواک رایانه فرداد

    گارانتی داده پرداز متین

    گارانتی داده پرداز متین

    گارانتی خدمات طلایی ایستا

    گارانتی خدمات طلایی ایستا

    گارانتی آویژه حافظه ایرانیان IPM

    گارانتی آویژه حافظه ایرانیان IPM

    نظرات


    محصولات گمبو
    کابل شارژ مگنتی اپل واچ با پورت USB-C

    کابل شارژ مگنتی اپل واچ با پورت USB-C

    فلش سن دیسک 128GB USB3.0 مدل CZ600

    فلش سن دیسک 128GB USB3.0 مدل CZ600

    باتری اورجینال سامسونگ مدل NOTE 2

    باتری اورجینال سامسونگ مدل NOTE 2

    اسپیکر GTS مدل 1802

    اسپیکر GTS مدل 1802